Hur går vi vidare?

Padel Direkt finns till din hjälp för att guida dig igenom processen. För att kunna hjälpa dig på bästa sätt så behöver jag uppgifter om projektet. Detta lämnar du enklast genom att fylla i projektformuläret du finner här>>. För att tydligt åskådlig-göra hur jag jobbar så kommer här en förenklad förklaring om hur en normal process ser ut:

 

1.

Dela med dig av dina projekt-tankar

För att jag skall kunna ge dig bästa tänkbara hjälp så behöver jag veta lite om ert projekt. Jag har sammanställt ett formulär med de viktigaste sakerna jag behöver veta.


2.

Vi återkopplar med en detaljerad offert

Efter jag tagit del av dina projekt-tankar så får du en tydlig offert (på engelska) som visar vad som ingår i priset, betalningsvillkor och vad som kan beställas som tillägg. Du får också ett uppskattat pris på frakt/transport.


3.

Bestäm dig för vad som passar för ditt projekt

Titta, begrunda och kom fram till att den offert du fått passar ert projekt och att ni gärna ser till att få hjälp direkt från tillverkaren, utan mellanhänder och till ett konkurrenskraftigt pris.


4.

Vi ger dig såklart tips och råd att göra det bästa padel projektet

Såklart delar jag med mig av all den kunskap och erfarenhet som jag har av padelprojekt. Och vill du komma ner och besöka fabriken, testa banorna och träffa leverantören så går detta att ordna.


5.

Produktion och förberedelser

Efter erhållen beställning och första betalning går produktionen igång och leveransen planeras. Du får bilder på hur det ser ut när just dina banor till-verkas och jag håller dig uppdaterad om leveransen.


6.

Leverans

På utsatt tid så lastas banorna från Spanien och transporteras till Sverige med långtradare. Tar normalt 3-´5 dagar genom Europa. Leverans sker enligt överenskommelse och ni får en första fysisk kontakt med er investering.


7.

Installation

Installation sker efter önskemål och överenskommelse. Vi erbjuder allt ifrån nyckelfärdigt till att sända en supervisor eller en utförlig manual. Ni väljer det som passar just era förutsättningar bäst.


8.

Uppföljning

Efter installation följer PadelDirekt upp och ser till så att ni är 100% nöjda med allt som du beställt. Jag är mån om mina kunder och inser att nästa affär kan komma genom er rekommendation.


9.

Garanti

Garanti lämnas av leverantören och uppstår det något problem inom ramen för garantin så åtgärdas detta på snabbast möjliga sätt. Det som inte omfattas av garantin rekommenderar vi att du har en extra uppsättning av.


10.

Service

En transport från Spanien behöver inte ta lång tid. Och i Spanien finns alla reservdelar som behövs. Glas rekommenderar vi att man alltid har stående i reserv på anläggningen så att ett byte kan ske snabbt och smidigt.


Jag jobbar såklart utanför ramarna också, när det krävs att jag är flexibel till gagn för projektets bästa. Men jag tror att en struktur och riktlinjer underlättar mycket i affärsrelationer.